نشست هماهنگی برگزاری جشنواره تئاتر منطقه "زاگرس"

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با پوریا جلالی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با موضوع هماهنگی جهت برگزاری هشتمین جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت منطقه "زاگرس" به گفت‌وگو نشست.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

این نشست با حضور معاون امور توانبخشی بهزیستی استان، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان، کارشناس‌مسئول امور هنری افراد دارای معلولیت بهزیستی استان و مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست مقرر شد؛ جهت برگزاری هرچه باشکوه‌ترِ این همایش و همچنین تسهیل فرآیند حضور و شرکت مددجویان در این برنامه، کمال همکاری و هماهنگی مابین ادارات‌کل بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین انجمن هنرهای نمایشی صورت گیرد، تا امور ترابری، اسکان، استفاده از ظرفیت سالن‌های نمایش و اجتماعات و همچنین هماهنگی دستگاه‌ها با کمیته‌های زیر مجموعه، به بهترین نحو انجام و در خدمت جامعه هدف بهزیستی قرار گیرد.

همچنین مقرر شد؛ مسائل مربوط به برگزاری این همایش، در شورای فرهنگی عمومی استان مطرح گردد، تا امام جمعه و استاندار کرمانشاه نیز ضمن ارائه نظر، حمایت‌های خود را در راستای برگزاری همایشِ مددجویان بهزیستی، اعطاء نمایند.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 117780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد